Na dziś ...

To, co możesz uczynić, jest tylko maleńką kroplą w ogromie oceanu, ale jest właśnie tym, co nadaje znaczenie Twojemu życiu. Albert Schweitzer

piątek, 15 lipca 2011

42. Zdolne Ręce i DLWC .....

Już po wszystkim - czas szybko upłynął - było miło poznałam wiele wspaniałych osób - dziękuję wszystkim i do zobaczenia na następnych takich spotkaniach. Krótka fotorelacja a jak ktoś chce więcej to może zobaczyć na "Zdolnych "oraz tutaj z DLWC serdecznie zapraszam :)

 moja uczennica Iza ....
zakładka prawie skończona - Iza była bardzo zdolną uczennicą :)
 szkatułki z jaja strusiego ....
 Dzianga
...... i już DLWC Wrocław
 ...koronka klockowa Gosi ...
 

i zmęczona Jola - pozdrawiam :)
Dziękuję za cierpliwość i na koniec donoszę że moja uczennica Iza wygrała weekend który ufundował 

2 komentarze:

  1. Alinko! Ale mnie uchwyciłaś:-))))))
    Bez względu na koszmarne zmęczenie to była bardzo udana sobota i cieszę się, że dane mi było spotkać się także z Tobą:-*
    Pozdrawiam ciepło

    OdpowiedzUsuń
  2. To już prawie była 20.00 - ja też się cieszę - pozdrawiam :)

    OdpowiedzUsuń

Wszystkim odwiedzającym ślicznie dziękuję.