Na dziś ...

To, co możesz uczynić, jest tylko maleńką kroplą w ogromie oceanu, ale jest właśnie tym, co nadaje znaczenie Twojemu życiu. Albert Schweitzer

piątek, 9 kwietnia 2010

Róża ......

Miłość jest róży kwiatem, a przyjaźń wierzbą płaczącą.Lecz wierzba oprze się burzy, a róże wichry roztrącą


Przyjaźń - krótkie słowo,
a wiele znaczy.
Czasem daje szczęście,
czasem łzy rozpaczy.
Przyjaźń niczym róża,
ozdabia cały świat.
Maleńka czy duża -
zostawia w sercu ślad...

Zapraszam i życzę miłych wrażeń - pozdrawiam :)

5 komentarzy:

  1. ooo! widzę, że juz drugą stronkę mamy! fajny blożek! i skórkę fajna wybrałas! czyżby to był fotoblog alinki? :P
    uwielbiam falki, mam ich 9! piekny bannerek!

    OdpowiedzUsuń
  2. Dzięki - ja mam piętnaście - ale połowa śpi - pozdrawiam :)

    OdpowiedzUsuń
  3. moje sa pracowite, mało który śpi, 2 mi sie rozmnożyły poprzez keiki :)

    OdpowiedzUsuń
  4. O widzisz a mi nie chcą łobuzy - muszę pogadać z nimi ...... :)

    OdpowiedzUsuń
  5. może spróbuje przestawic je w inny kąt na jakis czas... podobno krótkotrwały chłód może pobudzić rośline do wytwarzania pędów i pąków...

    OdpowiedzUsuń

Wszystkim odwiedzającym ślicznie dziękuję.