Na dziś ...

To, co możesz uczynić, jest tylko maleńką kroplą w ogromie oceanu, ale jest właśnie tym, co nadaje znaczenie Twojemu życiu. Albert Schweitzer

sobota, 1 maja 2010

Wycieczka ....

Wybrałam się dziś do Zgorzelca do Alinki-Lexor /Wizaż/  o tutaj  miałam się nauczyć od jej mamy frywolitkowania  - skończyło się na tym że pojęłam jak się przekłada czółenko - ale obiecałam że na tym nie koniec.
 Kilka fotek z tej wyprawy:
Zamiast frywolitek - spacer !!!!!

Alinka
Druga Alinka czyli ja .......
Most na Nysie - widok na Gorlitz 
 dla relaksu czeremcha
.......trochę papierkowo!
Alinko dla Ciebie i Mamy wielkie buziaki :) :)

KONIEC CZĘŚCI PIERWSZEJ 

4 komentarze:

  1. Z przyjemnością obejrzałam zdjęcia.Miło mi było zobaczyć obie Alinki.Oczywiście wycieczki zazdraszczam.Pozdrawiam serdecznie.

    OdpowiedzUsuń
  2. no, kobity jak sie spotkaja, to zawsze wiedzą jak dobrze spędzić czas! :) super spotkanie!

    OdpowiedzUsuń
  3. swietna wycieczka, zazdraszczam, jak zawsze zroeszta :-)

    OdpowiedzUsuń

Wszystkim odwiedzającym ślicznie dziękuję.